Telegraafi kansainvälinen viestintä

Kansainvälinen viestintä

Lokalisointi ei tarkoita vain kääntämistä. Kun tunnet paikallisen kohderyhmän ja viestintäkulttuurin, onnistut viestinnässä maan rajojen yli.

Toisella kieli- ja kulttuurialueella menestyksekkäästi toimiminen edellyttää vahvaa paikalliskulttuurin tuntemusta. Vuosien kokemuksen ansiosta tunnemme läpikotaisin suomalaisen mediakentän, viestintäkulttuurin ja kuluttajat, ja voimme auttaa kansainvälisiä toimijoita saamaan viestinsä läpi Suomessa. Löydämme sopivan näkökulman ja kohdistamme viestin juuri halutulle kohderyhmälle. Hoidamme mediayhteydet, jakelun ja jakelulistat sekä sosiaalisen median kampanjoiden suunnittelun.

 

Meillä on laaja kokemus kansainvälisten suuryritysten, pörssiyhtiöiden ja vientiyritysten kanssa tehdystä yhteistyöstä. Meillä on paikallistuntemusta myös Arabiemiraateista, jossa olemme auttaneet suomalaisia ja eurooppalaisia toimijoita.

 

Telegraafi on osa maailmanlaajuista, itsenäisten PR-toimistojen muodostamaa Eurocom Worldwide Network -verkostoa. Verkostolla on yhteensä yli 1 000 asiakasyritystä ja -organisaatiota 70 maassa. Verkostoon kuuluu 26 toimistoa, joissa työskentelee yhteensä 500 viestinnän ammattilaista. Verkoston ansiosta pystymme auttamaan sopivien viestintäkumppanien löytämisessä maailmalta.

 

Miksi paikallisen kumppanin apu kansainvälisessä viestinnässä kannattaa?

 

  • Paikallinen kumppani tuntee kohdemaan tavat, viestintäkulttuurin ja median, ja voi tarjota toimivimmat keinot viestintään.
  • Toisessa maassa menestyminen vaatii investointeja ja pitkäjänteisyyttä. Pitempiaikainen viestintäkampanja on helpompi toteuttaa paikallisen kumppanin kanssa.
  • Ammattilainen osaa lokalisoida viestintämateriaalit, ei vain käännä niitä.

”Toisesta maasta lähetetty tiedote harvoin toimii
sellaisenaan edes naapurimaassa, saati sitten kauempana.”

Tilaa uutiskirje