Telegraafi natiivimainonta

Natiivimainonta

Natiiviartikkelit ja advertoriaalit ovat luonteva osa median uutisvirtaa. Tuo yritystäsi esiin sisältömarkkinoinnilla, jota lukija haluaa aidosti lukea.

Mediassa liikkuvia lukijoita vaivaa kyllästyminen mainoksiin tai jopa suoranainen mainossokeus. Kuinka saat heidät pysähtymään oman viestisi äärelle ja muistamaan sinut, kun heillä on tarve tuotteillesi tai palveluillesi?

 

Kiinnostava artikkeli vetää lukijaa puoleensa. Hyvin tehty digitaalisen maailman natiivimainos tai painetun median advertoriaali on kuin mikä tahansa taitavasti kirjoitettu artikkeli muun mielenkiintoisen luettavan joukossa. Sisältömarkkinoinnin keinoin tehty mainos nousee lukijan silmien eteen ympäristössä, jossa hän on jo valmiiksi kiinnostunut lukemaan aihepiiristä, ja haluaa tietää lisää. Jos natiiviartikkeli on aidosti hyödyllinen, ei lukijaa haittaa, että kyseessä on mainos.

 

Sisältö- eli inbound-markkinointi tuo esiin asiantuntemustasi, saa lukijat kiinnostumaan yrityksestäsi ja ohjaa heitä omiin kanaviisi lukemaan lisää. Natiivirtikkelia varten tuotettua materiaalia voi myöhemmin hyödyntää monessa muussa kanavassa.

 

Suunnittelemme ja luomme kanssasi natiivimainontaa, joka tavoittaa lukijat. Viestisi näkymisen voi kohdentaa esimerkiksi alueellisesti tai tiettyihin medioihin. Kampanjan tehoa voi mitata useilla mittareilla.

 

Miksi natiivimainonta kannattaa?

 

  • Kiinnostava artikkeli vetää lukijoita puoleensa, kasvattaa tunnettuutta ja tuo liikennettä mainostajan sivuille.
  • Natiiviartikkelin lukija on jo valmiiksi sitoutuneempi kuin esimerkiksi bannerimainosta katsova lukija.
  • Natiivimainonnan avulla voi tuoda esille asiantuntemusta omilla ehdoilla.

”Jos natiiviartikkeli on aidosti hyödyllinen,

ei lukijaa haittaa, että kyseessä on mainos.”

Tilaa uutiskirje