Sivujen sisältöä selkeytettiin, apurahojen hakuohjeita laajennettiin ja sivuille tuotiin tietoa säätiöltä apurahan saaneista henkilöistä.
– Haluamme lisätä säätiön tunnettavuutta apurahan saajien ja suuren yleisön joukossa. Siksi halusimme sivuillemme erityisesti tarinoita apurahan saajista, jotta tulemme sitä kautta lähemmäksi kohderyhmäämme, korostaa Turun Kauppaopetussäätiön asiamies Paula Virri.
Aikataulu sivujen julkaisun suhteen oli tiukka, sillä uudet sivut haluttiin saada julkaistua ja hakulomake testattua ennen syksyn apurahahaun alkua.
– Olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen – sivut ovat laadukkaat ja toimivat. Tavoitteemme saada nykyaikaiset ja puhuttelevat sivut onnistui. Yhteistyö Telegraafin tiimin kanssa sujui joustavasti ja nopeasti, ja sivut valmistuivat aikataulussa juuri apurahahaun kynnyksellä, Paula Virri sanoo.
Tutustu nettisivustoon >