Telegraafi sosiaalinen media

Sosiaalinen media

Sosiaalinen media on yhä useammalla päivittäisessä käytössä. Hyödynnä yrityksesi mahdollisuudet somessa harkitusti ja tehokkaasti.

Sosiaalinen media ei ole vain kokoelma uusia viestintäkanavia, vaan virtuaalinen maailma, jossa liikutaan yhtä sujuvasti kuin oikeassakin maailmassa – aiheesta, yhteisöstä ja kanavasta toiseen. Sosiaalisen median hyödyntäminen oman yrityksen viestinnässä vaatii eri kanavien ja yleisöjen tuntemusta sekä resursseja sisältöjen suunnitteluun ja niiden toteuttamiseen. Sosiaalisen median päivitystä ja seurantaa voi ulkoistaa ammattilaisten käsiin joko osittain tai kokonaan, jolloin oman henkilöstön käsiä vapautuu organisaation ydintoimintaan.

Me autamme sinua hyödyntämään sosiaalisen median mahdollisuudet. Löydämme yrityksellesi sopivat kanavat, opastamme ja autamme viestinnässä ja koulutamme henkilöstöäsi sosiaalisen median välineiden käytössä. Autamme myös yritysblogeissa, sosiaalisen median kampanjoissa ja kilpailuissa.

Olemme olleet mukana suunnittelemassa useiden eri toimialoilla toimivien yritysten ja järjestöjen sosiaalisen median käyttöä ja sisältöjä. Ammattilaisen ohjauksessa suunnitelmasta tulee tehokas ja käyttökelpoinen, ja päivityskalenterin avulla tekemistä on helpompi suunnitella ja resursoida.

Sosiaalisen median seurannan tuloksia voidaan hyödyntää muun muassa strategisessa suunnittelussa, yrityskuvan kehittämisessä, viestinnässä, asiakaspalvelussa, markkinoinnissa, tuotteiden ja palvelujen kehittämisessä sekä kilpailijaseurannassa.

Sosiaalisen median palveluitamme:

  • Sosiaalisen median suunnittelu, sisältöstrategia ja roadmap
  • Sosiaalisen median koulutus henkilökunnalle ja uusien kanavien haltuunotto
  • Päivittäminen, myös kuvamateriaalit
  • Mainonta, myös kuvamateriaalit
  • Vierihoito ja koulutukset
  • Blogikirjoitukset
  • Sosiaalisen median seuranta
  • Some-kampanjat

Miksi sosiaalisen median harkittu ja suunnitelmallinen hyödyntäminen kannattaa?

  • Sosiaalinen media on yritykselle kustannustehokas tapa tavoittaa erilaisia kohderyhmiä. Se mahdollistaa aktiivisen vuoropuhelun yrityksen ja sen kohderyhmien kanssa.
  • Some-suunnitelman avulla yritys pääsee helposti liikkeelle sosiaalisessa mediassa tai tehostaa siellä toimimistaan.
  • Suunnittelun avulla viestintä pysyy yhtenäisenä ja on hallitumpaa. Myös virheiden mahdollisuus vähenee.
  • Suunnittelussa luodaan myös päivityskalenteri, jonka avulla ideointi ja aiheiden löytyminen helpottuu.
”Sosiaalisen median antamat hyödyt kannattaa valjastaa oman yrityksen käyttöön.”

Referenssit

Tilaa uutiskirje