Telegraafi Logomo

Suunnitelmallista viestintää Logomolle

Logomon ja Telegraafin yhteistyö alkoi syksyllä 2019 tilanteesta, jossa Logomo halusi uuden ammattilaisen viestinnän kumppaniksi.

Yhdessä Logomon ja sen tärkeimpien yhteistyöyritysten kanssa telegraafilaiset tekivät Logomolle viestintästrategian, jota toteutetaan kuukausisuunnitelman perusteella. Näin viestinnästä on tullut mietittyä ja säännöllistä.

 

– Halusimme kumppanin, joka ottaa proaktiivisen roolin Logomon viestinnässä ja tuo uusia, tuoreita näkökulmia monikanavaiseen viestintään, sanoo Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsä.

”Halusimme kumppanin, joka ottaa proaktiivisen roolin Logomon viestinnässä ja tuo uusia, tuoreita näkökulmia monikanavaiseen viestintään.”

Tilaa uutiskirje