Telegraafi ryhmäkuva mv

Tervetuloa uudistuneille nettisivuillemme!

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, sanotaan, mutta mielestämme viestintätoimistolla täytyy olla toimivat nettisivut. Siksi olemme kehittäneet sivustostamme entistä selkeämmän, jotta tarvitsemasi tieto löytyisi helposti: hioimme sivuston rakennetta ja käyttäjäpolkua paremmiksi. Kiinnitimme huomiota myös sisältöön ja löydettävyyteen. 

Vastaukset viestinnän haasteisiin löytyvät nyt muutamalla klikkauksella. Apua esimerkiksi kriisiviestinnän kysymyksiin, sisäisen viestinnän sujuvoittamiseen ja monipuoliseen sisällöntuotantoon löydät Palvelut-osion alta. Jokaisen aihealueen yhteyteen olemme koonneet tarjolle myös kattauksen asiaan liittyviä ajankohtaisia blogikirjoituksia. 

 

Blogit ovat toimistomme omien asiantuntijoiden käsialaa: meillä työskentelee muun muassa kriisiviestintään, sijoittajaviestintään, mediaviestintään, somesisältöihin ja graafiseen suunnitteluun erikoistuneita ammattilaisia. Voit tutustua tarkemmin meihin täällä

 

Konkreettisia esimerkkejä siitä, miten olemme auttaneet asiakkaitamme, voit lukea Referenssit-osiostaOppaat-sivulta löytyy myös maksuttomasti ladattavissa olevia starttipaketteja erilaisiin viestinnän tarpeisiin. 

 

Helppokäyttöisyyden lisäksi nettisivustolle haluttiin moderni ja raikas visuaalinen ilme. Graafisen suunnittelun lähtökohtana olivat laadukkaat valokuvat, isot väripinnat ja selkeä typografia. Ikonit ja muut graafiset elementit elävöittävät sivustoa ja helpottavat sisällön silmäiltävyyttä. 

 

– Uuden sivuston tavoitteena on tuoda näyttävästi esille Telegraafin palvelut sekä monipuolinen osaaminen. Visuaalinen ilme on hyvin pelkistetty, mikä tekee sivustosta selkeämmän ja parantaa käyttäjäkokemusta entisestään, kertoo projektista vastannut Telegraafin graafinen suunnittelija ja web designer Essi Rantanen

 

Uuden sivuston hakukonelöydettävyyteen on kiinnitetty myös paljon huomiota. 

 

– Sivuston sisältöä luodessa mietittiin erityisesti niitä kysymyksiä, joita lukijalla saattaisi olla mielessään, kun hän hakee verkosta viestintäpalveluja tai etsii ratkaisuja haasteisiinsa. Hakukoneoptimointi ei kuitenkaan ole kertalaakista maaliin -tyyppinen kokoelma vippaskonsteja, vaan prosessi, jota pitää tarkistaa ja hioa jatkuvasti, kertoo Telegraafin viestintäkonsultti Ulla-Mari Uusitalo

 

Nettisivujen uudistus toteutettiin Telegraafin yhteistyökumppanin mThingin kanssa. Upeat henkilökuvat otti Rabbit Visualsin Jere Satamo. 

 

Toivomme, että sivuillemme kootun tiedon avulla pääset viestinnän suunnittelussa alkuun. Me autamme mielellämme tästä eteenpäin! Mikäli sinulla on kysyttävää viestinnästä, ota yhteyttä.  

Tilaa uutiskirje