Telegraafi vastuullisuusviestintä

Vastuullisuusviestintä

Yritysten yhteiskuntavastuu kiinnostaa asiakkaita, kumppaneita ja mediaa. Vastuullinen toiminta on kilpailuetu, josta kannattaa kertoa vastuullisuusviestinnän keinoin.

Yritysten yhteiskuntavastuu ja vastuullisuuden arvojen korostaminen ovat enenevässä määrin ihmisten mielissä. Asiakkaat, yhteistyökumppanit ja media kaipaavat tietoa yritysten toiminnasta. Vastuullisia yrityksiä arvostetaan, joten vastuullisia tekoja ei kannata piilottaa.

 

Yrityksen vastuullisen toiminnan suunnittelulla, valinnoista kertomisella ja raportoinnilla on suuri merkitys yhteiskuntavastuun parantamisessa ja valvonnassa. Vastuullisuusviestinnän huolellinen suunnittelu auttaa hahmottamaan kokonaisuutta.

 

Suunnittelemme kanssasi parhaat keinot tehdä yrityksesi vastuullista toimintaa näkyväksi. Autamme vastuullisuusraportoinnissa ja kestävyysraportoinnissa, täydennämme nettisivut asianmukaisella ja informatiivisella sisällöllä, kirjoitamme tiedotteet ja järjestämme tilaisuudet, joissa yrityksesi vastuullista toimintaa voi esitellä.

 

Miksi vastuullinen viestintä kannattaa?

 

  • Asiakkaat tekevät yhä useammin valintoja vastuullisuusnäkökohtia painottaen. Vastuullisuudesta viestimisen ansiosta asiakas voi valita yrityksen tuotteen.
  • Vastuullisuus kiinnostaa myös potentiaalisia ja nykyisiä yhteistyökumppaneita sekä potentiaalisia työnhakijoita.
  • Onnistunut vastuullisuusviestintä on hyvää asiakaspalvelua ja vahvistaa brändimielikuvaa.

”Vastuullisia yrityksiä arvostetaan, joten
vastuullisia tekoja ei kannata piilottaa.”

Referenssit

Tilaa uutiskirje