Telegraafi Schneider Electric

Viestintä kasvattaa brändinäkyvyyttä

Schneider Electric on kansainvälinen energianhallinnan ja energiatehokkuuden asiantuntija. Vuonna 1836 perustettu ranskalainen pörssiyhtiö on viime vuodet panostanut yhä enemmän kestävän kehityksen mukaiseen suunnitteluun kiinteistöautomaation ja sähköauto-
järjestelmien saralla.

Telegraafin ja Schneider Electric Finlandin yhteistyö alkoi alkuvuonna 2019, kun yritys kaipasi uutta virtaa viestintäänsä Suomessa. Schneiderin kanssa tehtiin kuukausisopimus, jonka puitteissa Telegraafi tekee yritykselle muun muassa viestinnän ja sosiaalisen median suunnittelua, media- ja muutosviestintää sekä kokonaisvaltaista viestinnän konsultointia. Olemme toteuttaneet myös erilaisia esitysmateriaaleja.

Yhteistyö on kantanut hedelmää, ja Schneider Electric on näkynyt monipuolisesti eri medioissa.

– Yhteistyö on sujunut saumattomasti ja brändinäkyvyytemme on noussut merkittävästi tänä aikana. Kiitos teille, olette rautaisia ammattilaisia, sanoo Schneider Electricin Marketing Director (Nordic Baltic region) Sirpa Ikola.

”Yhteistyö on sujunut saumattomasti ja brändinäkyvyytemme on noussut merkittävästi tänä aikana. Kiitos teille, olette rautaisia ammattilaisia!”

Tilaa uutiskirje