Telegraafi Schneider Electric

Viestintä kasvatti brändinäkyvyyttä

Schneider Electric on kansainvälinen energianhallinnan ja energiatehokkuuden asiantuntija. Vuonna 1836 perustettu ranskalainen pörssiyhtiö on viime vuodet panostanut yhä enemmän kestävän
kehityksen mukaiseen suunnitteluun kiinteistöautomaation ja sähköautojärjestelmien saralla.

Telegraafin ja Schneider Electric Finlandin yhteistyö alkoi alkuvuonna 2019, kun yritys kaipasi uutta virtaa viestintäänsä. Schneiderin kanssa tehtiin kuukausisopimus, jonka puitteissa Telegraafi tekee yritykselle tiedottamista, sosiaalista mediaa ja kokonaisvaltaista konsultointia.

 

Yhteistyö on kantanut hedelmää, ja Schneider Electric on näkynyt kuluvana vuonna kiitettävästi eri medioissa.

 

– Yhteistyö on sujunut saumattomasti ja brändinäkyvyytemme on noussut merkittävästi ensimmäisen yhteisen vuotemme aikana. Kiitos teille, olette rautaisia ammattilaisia, sanoo Schneider Electricin Marketing Director (Nordic Baltic region) Sirpa Ikola.

”Yhteistyö on sujunut saumattomasti ja brändinäkyvyytemme on noussut merkittävästi
ensimmäisen yhteisen vuotemme aikana. Kiitos teille,
olette rautaisia ammattilaisia!”

Tilaa uutiskirje