LST Groupin asiakkaita ovat esimerkiksi meri-, energia- ja tuotantoteollisuus sekä liikkuva kalusto. Viestintä kohdennetaan B2B-asiakkaille.
‒ Hyvin hoidettu viestintä pitää nimen yhteistyökumppaneiden mielessä ja ylläpitää positiivista yrityskuvaa, sanoo LST Group Oy:n toimitusjohtaja Samuli Rantanen.
Apua aikatauluttamiseen
Telegraafi on toteuttanut konsernille viestinnän suunnittelua, uutiskirjeitä, nettisivutekstejä ja mediatiedottamista. Lisäksi Telegraafi on tehnyt asiakasreferenssejä ja auttanut rekrytointiviestinnässä.
Rantasen mukaan eniten apua Telegraafilta on saatu säännöllisen viestinnän aikatauluttamisessa ja sisällön jalostamisessa.
‒ Yhteistyömme on sujunut mainiosti jo useamman vuoden, Rantanen kertoo.