Telegraafi on suunnitellut Lasten murtumarekisterin visuaalisen ilmeen: logon, typografian, värit sekä kuvamaailman. Lisäksi Telegraafi on suunnitellut nettisivuston visuaalisen ilmeen sekä auttanut sivujen sisällön suunnittelussa, sisällön tuottamisessa ja projektinhallinnassa.
– Kids’ Fracture Tool -projekti lähti liikkeelle asiakkaamme toiveesta toteuttaa terveydenhuollon ammattilaisille verkkosivusto, joka käsitteli Lasten murtumarekisteriä. Teimme alusta alkaen yhteistyötä Telegraafin kanssa logon, visuaalisen ilmeen ja sisällön luomisessa. Sivustolle tuotettiin muun muassa omaa kuvamateriaalia aidossa kuvausympäristössä Uudessa Lastensairaalassa, kertoo BCB Medicalin Chief Marketing Officer Leena Viljanen.
– Lopputuloksena avasimme asiakkaidemme toiveiden mukaisen verkkosivuston, joka on visuaaliselta ilmeeltään ja sisällöltään juuri toivotunlainen. Telegraafin monipuolinen ammattitaito ja osaaminen näkyi projektin kaikissa eri vaiheissa ja lopputulos ylitti niin meidän kuin asiakkaidemmekin toiveet, Viljanen jatkaa.
Tutustu nettisivustoon >