Telegraafi BCB Medical

Visuaalisen ilmeen uudistus BCB Medicalille

BCB Medical on lääketieteellisen tiedon keräämiseen ja analysointiin keskittynyt yritys, joka yhdistää, analysoi ja havainnollistaa eri lähteistä kerättyä kliinistä tietoa ymmärrettävään muotoon. Telegraafi on ollut mukana toteuttamassa BCB Medicalin viestintää jo vuodesta 2013 lähtien.

BCB Medicalin uuden strategian myötä yrityksen brändi-ilme ja nettisivut kaipasivat kokonaisvaltaista uudistusta.

Telegraafin suunnittelutyön tuloksena syntyi täysin uudistunut visuaalinen ilme. Erityisesti yrityksen värimaailma ja kuvitus kokivat ison muutoksen. Uuden ilmeen pohjalta suunniteltiin ja toteutettiin myös uudet nettisivut. Samalla nettisivujen sisältö muokattiin vastaamaan uutta kansainvälisempää strategiaa.

Telegraafi toteutti uuden ilmeen pohjalta myös peruslomakkeiston sekä laati yritykselle graafisen ohjeiston.

– Uuden ilmeen tausta-ajatus on, että tieto on kultaakin arvokkaampaa. Lähdimme työstämään ideaa yhdessä Telegraafin Art Directorin Essi Rantasen kanssa ja olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Olemme saaneet uudesta ilmeestä myös kiitosta asiakkailtamme ja kansainvälisiltä kumppaneilta, BCB Medicalin Chief Marketing Officer Leena Viljanen kertoo.

”Olemme saaneet uudesta ilmeestä myös kiitosta asiakkailtamme ja kansainvälisiltä kumppaneilta.”

Tilaa uutiskirje